..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 25 noiembrie 2009

Pericolul PSD


In mod uimitor si neasteptat romanii au prins iar chef de vot. Activitate care in urma cu 2-3 “cincinale” (mandate) starnea o puternica... indiferenta. Acum mai toti cunoscutii aveau de gand sa purceada la indeplinirea acestei obligatiuni cetatenesti. Aceiasi care in trecut imi scoteau peri albi cu “n’are rost sa merg la vot”.

Cand l’am vazut pe pink floyd ca a ajuns candidat m’a prins si pe mine. Si daca nu aveam parastas sambata, recte o puternica indiferenta duminica, ma numaram si eu printre stampilatori. Dar totusi nu ma simt vinovat. Stiu ca am facut sa’l voteze alti doi oameni. (na ca iar am ramas mirat constatand ca am o influenta mai mare decat banuiesc)

Au votat altii. Si instantaneu s’a ajuns ca pseudo-bunul-simt sa’si arate nesimtirea. Votati cu PSD, zice el acum. Pai mai definitie decat asta a ceea ce inseamna antagonism de termeni nu se iegzista! Parol!

Mica istorie cunoscuta la prima mana.
Cu vreo trei alegeri in urma un amic vine la mine sa ii semnez pentru candidatura lui ilici. Zic mai ai beut ceva? (el fiind un tip care nu bea nici la petreceri!) Nu bause, dar mi’a explicat. Tat’su avea firma de constructii. Si reusise sa stranga datorie la stat de 700 de milioane. Pe vremea aia. Asa ca un amic de la PSD ii daduse sa stranga cateva mii de semnaturi pentru ilici. 10-20 parca. Omu’ a strans. Drept care a primit o lucrare pentru firma lui. Mai barosana. Adica a primit un miliard si patrusute de milioane pentru o activitate care il costa de fapt vreo 200 de milioane. Bani publici, of cource. Dati de PSD pentru semnaturi prezidentiale ilici.
Datorie: 700
Bani publici: 1.400
Cost real: 200
Asa ca omu’ nostru din dator falimentar se trezeste miliardar. Tocmai am dat un telefon ca sa verific cifrele si am aflat noutati. Omu’ tocmai a iesit. A stat pana la urma 4 ani la mititica pentru cecuri fara acoperire.

Iar omu’ bunului simt ne indeamna sa votam cu ei...! Cu cei care dau bani(i nostrii) ca sa ne convinga ca il vrem presedinte pe unul de’al lor. Fiindca in fond strangerea semnaturilor asta inseamna: vointa cetatenilor de a’l avea candidat sus pe x...

A doua istorie de azi cu PSD in rol principal. Am mai spus’o mai demult. La biliard cu un burtos PSD (ruda a unui amic din scoala). Criza urla ca a venit. Burtosul PSd mai chemase inca un burtos PSD si mai sus-pus decat el. Iar ei discutau ca in noul guvern mixt in care intrasera trebuiau sa nu se calce pe picioare cu ceilalti. Si isi imparteau liniile de scurgere a banilor publici. Iar fiindca din start erau injumatatite (impartite cu dusmanii politici), acum devenea problematica distribuirea acestora in interiorul partidului. Burtosii nu erau obisnuiti sa mulga doar jumatate de vaca. Si apareau scantei, certuri pe sfarcuri (sau ce’or fi alea, nu stiu, sunt baiat de oras). Nici pomeneala sa existe printre preocuparile lor criza! Ci las' ca mai bine la spitale – acolo tragi cel mai bine! Nu te mai plange ca ai pierdut dincolo! Da, sugea mai bine din spitalele alea cu gandaci, cu pacienti care sunt trimisi sa’si cumpere medicamente de la farmaciile de afara, care nici nu’si pun problema sa manance din ceea ce primesc acolo. Atunci am fost convins ca in realitate criza nu exista. Doar ca parazitii societatii cocotati in varfurile maldarelor de bani nu accepta sa suga mai putin o perioada. Fiindca despre asta era vorba la inceput – scaderea cresterii economice, nu scaderea economica! Iar PSD’istii se inscriu exemplar in aceasta linie, deci iata ca am avea un motiv bun de a’i lasa sus...

Mi’au ramas cateva replici in minte de atunci:
astia nu stiu sa faca politica!” (ref partenerii de guvernare, concluzie trasa in urma modului diferit de a mulge vaca! Pentru ei mulgerea vacii inseamna politica!)
Ba, fraieru’ ala a venit la intalnirea cu ministrul pe trotineta d’aia, ma! Haha, ce idiot!”. no comment.

Iar o replica din birou de acum: “Nu votez cu basescu fiindca stiu ca n’are sanse! Altfel l’as fi votat”... evident... o imbecila.

Revin. PSD. Am fost intr’un partid mititel cu multi ani in urma. Fiind partid mititel am ajuns sa am functii maricele fara sa urmaresc asta. Iar de acolo am vazut cu PSD facea orice ii statea in putinta ca acest partid sa fie nimicit. La un moment dat am avut alegeri undeva in sectorul 4 pentru niste sefuleti mici, cu 10 oameni in subordine. Vineri am avut sedinda, luni ne’a sunat una dintre sefele alese plangand sa o scoatem din toate arhivele partidului, fiindca a fost amenintata la munca sa stea in banca ei daca nu vrea sa ramana pe drumuri. Lucra la Curtea de Conturi... cei care o amenintasera erau membrii PSD cunoscuti. Tot in acea vreme aveam tot in sectorul patru un om deosebit. Era si lider sindical intr’o intreprindere. L’am impins intr’o pozitie mai sus (temperand cativa orgoliosi, aratand ca el are sustinerea mea pe cand lor le voi fi impotriva) pentru ca tipul putea, pentru ca era om curat, intrase in partid pentru a face ceva bun pe lumea asta, nu pentru a obtine avantaje personale. Si l’am cautat mai mult perioada urmatoare ca sa vad ce face, ca sa il motivez (jigodiile cu interese personale din jur il demoralizau). Si mi’a povestit cum PSD infiltra toate sindicatele. Cu oameni proprii, cu bani sau cu amenintari.

De peste 10 ani PSD se pregateste sa isi insuseasca aceasta tara. Politic, economic, social.

VOTATI PSD! VOTATI CARACATITA!

2 comentarii:

  1. Nu-s de ce, citind p-aci, imi veni asa un chef sa le dau Moneda Unica Europeana unor tipe de la HR, stii tu care. Acu stiu de ce, au ceva de PSD ist burtos in meclele lor.Sper ca iti citesc si ele blogul, sa nu te pun intr-o situatie ingrata, n-ai nici o vina. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot si NU VOI VOTA PSD!!!
    Este conrar unor principii ale mele.
    Chiar acum pe un forum mi-a spus ca reactionez cu "emotionalitate exagerata".

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.