..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 19 august 2009

ati mintit poporu' cu televizoru'!

Frustrarea romanilor din 89, 90… care reprosau unora ca au folosit mass-media in scopuri de manipulare… imi pare acu’ ridicola. Nici la vremea respectiva nu am inteles prea bine rostul sloganului cu pricina. Era ceva arhicunoscut…dar am zis ca na, e totusi un exercitiu bun ca la nivel social sa se rosteasca cat mai multe adevaruri.
Dar totusi. Modul in care este folosita mass-media in occident pentru a manipula… face experienta noastra ceausista sa fi fost o umila creionare stangace. Implicarea emotionala si convingerea crainicei de stiri care spune despre anarhia dominanta in amsterdam… imi aduce aminte de repulsia mea fata de prostie, fata de cei ce vorbesc fara sa stie ce spun.

Dar partea frumoasa este ca imaginile din amsterdan sunt imagini cotidiene, omniprezente… nu sunt cautate pentru a da bine. Singura diferenta fata de ceea ce am vazut eu in amsterdam sunt fetele din barca… mie nu au sarit sa’mi zambeasca, sa’mi faca cu mana… in rest totul este real, la aproape fiecare colt de strada.



later edit:

oh shit!!! scuze! chestia aia sexy si blonda era REPUBLICAN STRATEGIST nu comentatoare tv... facea'i'as cunostinta cu neonul dushului (ultima propozitie)... si chestia cealalta la fel de blonda nu se stie ce era, dar era ph.d. ... luati cu neon fetele...

am fost in amsterdam. da, acolo am ajuns pe scena intr'un sex-theatre, acolo am facut sex (nu pe scena), de'acolo am cumparat jucarii sexuale, acolo m'am drogat cu tot ce mi s'a pus in fata, sub nas samd... cand am venit aici singura reminiscenta este modelul de bicicleta pe care l'am ales... un chopper calm (aproape lenes)!

la naiba. clipul asta mi'a facut dor de amsterdam. nu credeam ca ar fi posibil asaceva, mai ales dupa amintirile nefiresc de amare de'acolo cu ultima prietena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.