..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 10 august 2009

Prima data


Primul spam pe care l’am deschis in cunostinta de cauza. Azi luni, la ora 20:12, ora arbitrului de pe monitor.
Yahoo’ul mi’l categorisise deja la spamuri. Si de regula intru la locul cu pricina, verific expeditorii sau titlurile sa nu se fi strecurat totusi si alte mesaje care nu sunt spam (se mai intampla) si sterg tot fara sa deschid mesajele..
De aceasta data insa, am gasit un singur mesaj acolo. Titlul m’a oprit: “Are you still angry?”! Ma intreba d’ra Sherrill Nickeson . Uimitor, chiar nu mai eram. Prima data de 3 zile incoace. Dar nu asta este miracolul. Ci inteligenta ciudata a titlului. Astia de regula pun titluri gen ai castigat toti banii din lume, ai castigat casele bursei de pariuri de la antipozi, ia’ti banii de la noi, cardul dumneavoastra are nevoie de conectare la internet - acum!, stimabile esti un domn samd.
Dar... Are you still angry? Am considerat ca inventivitatea titlului merita sa deschid mesajul. Nu povestesc ce era inauntru. Prea stufos pentru ora 20:12 seara dupa o zi de luni si oricum incomplet datorita partilor neafisate din motive de securitate… :D
Deci da, recunosc, am deschis un spam.
Are you still angry?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.