..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

duminică, 9 august 2009

Tara te vrea prost...


Este fata. Se numeste Ana (in ultimii ani am avut de’a face cu vreo patru Ane, cred ca dezvolt o problema cu numele asta). Are sani uriasi si este blonda. Am fost colegi de facultate.
Aceasta Ana blonda cu sani uriasi la prima discutie intr’o terasa… m’a facut sa tac. Taceam ca sa o ascult. Ah, am uitat, avea 22 de ani. Era o avalansa de informatii, de carti citite, carti cu greutate, nu beletristica sandra brown… E drept, inca nu avusese timp sa isi largeasca orizontul in halul in care am facut’o eu, dar pe directiile pe care mersese se dusese mult. Am stat ceva timp nereusind sa cantaresc, fiind dificil sa’mi dau seama daca ducandu’se mult mersese si adanc. In fine, o minte mobilata cum rar intalnesti.
De curand am avut licenta. A avut ghinionul sa nimereasca cu profesoara de informatica (aia care dadea intrebari gresite la examen), si alte cateva specimene similare. Firesc, n’au inteles nimic din lucrarea ei. Le depasea cu mult. A luat 7.
Nu’i nimic, la aceeasi comisie columbeanca a luat 10! Ura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.