..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 11 august 2009

Din lac in put


Ca simteam nevoia de o parere pentru decizia aia cu bicicleta, mi’am intrebat colega de birou. Mare greseala. A aparut o contraoferta dificila pentru Electra. Dahon...


Avantaje: se pliaza, mai usor de tinut in casa, o pot lua in masina la munte, la mare..., avem un orizont mai larg in manevrare (nu ma vad topaind pe borduri sau luand curbe stranse, bruste, in derapaj cu electra), dahon este evident mai usoara, mai rapida (adica mai capabila de a’mi oferi ocazia de a ‘mi rupe din nou barba)...
Problema: acelasi pret. Si rabat la eleganta. Sau stil, ce’o fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.