..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 27 august 2009

cotidiene

Asta e buna. Un tip din oradea da cautare gugle www.ghinionistu.ro si ajunge pe blogul meu.
........
Azi la birou cu masina. Raritate. Imi place magheru. Plin ochi, n’ai loc sa arunci un ac, limita de 60, efectiv toata lumea cu 70.
........
Din cauza masinii... radio. Ii aud pe cei doi penibili de dimineata de la guerilla, schimb postul. Il mai schimb inca o data, de plictiseala. Si apoi ma intreb unde am ajuns, ca suna tare bine. Firesc... era RFI.
........
Si stirile jurnalistilor de trei lulele. Bugetul a fost modificat cu 15 miliarde, cu 113 miliarde si asa mai departe. Foarte buni jurnalisti. Vede’i’as fluorescenti. De unde sa stie omul de pe strada ce inseamna acele cifre, mai tartea? Altceva era daca spuneau ca bugetul turismului a fost diminuat cu 3 procente, cel al sanatatii cu 17 procente. Asa am fi avut intr’adevar informatie reala, nu vorbaraie care sa bombardeze timpanul si neuronul in mod inutil.
Acum mai ramane o singura dilema. Astfel de stiri inutile exista doar pentru ca jurnalistii sunt de cacao sau pentru ca se doreste ca jurnalistii sa fie de cacao...?
......
Distractia zilei de azi:
De la mareata multinationala. Un sefulet intermediar din departamantul IT comanda o actiune unui subaltern al sau. Exact pe principiul matematicii orelor de program. Sef prost plus angajat prost egal ore suplimentare. Ca se intamplase un eveniment zilele trecute. El gasise gresit sursa problemei si daduse gresit rezolvarea... Nici n’am stat pe ganduri. Desi facem parte din asistenta, m’a iritat volumul de munca pe care un coleg al meu urma sa’l faca... inutil. Iar colegul meu l’ar fi facut, pentru ca e mai ascultator din fire. Deh, mai bun multinationalist decat mine.
Ca atare am compus un mail de reply. Le’am zis tovarasi, imi cer scuze ca intervin, dar este o falsa problema si o falsa solutie, care creaza un volum de munca si mare si nejustificat. Problema corecta este ailalta si solutia este aia!
Ho-ho! Cred ca nu voi mai face multi purici p’aici!
Firesc, mi s'a si raspuns rapid... Da.. ai intuit bine... asa este... insa munca aia tot o facem ca prinde bine!
Adica am intuit, nu am gandit... ha-ha! El era cel cu ganditul... ho-ho!

Concluzie: sunt un sinucigas social.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.