..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 21 iulie 2009

despre Nunta Muta din nou

Am sa va bat la cap cu nunta muta o perioada. Cred. Sper. Am de gand.

Pai ce se mai vede in nunta muta... printre multe alte lucruri...

Marea iubire cu care poporul roman a imbratisat comunismul:

- Se’ntampla de mult chestii ciudate pe’acolo?

- Alegerile din ’45: toata lumea a votat cu liberalii si au iesit comunistii!

...................

Propagandistul Comunist: Bai! A sosit si vremea noastra, a alora fara carte! Destul v’am slugarit!.... Bai, io n’am avut carte si ia uite ce’am ajuns!

Aristocratul Cult: Mai io’am avut carte si uite ce’ai ajuns tu!

……….

Propagandistul Comunist: Gata! Cine vrei sa intre’n partid ma gaseste la sfatul popular.

Aristocratul cult traducand mutul satului: Omul zice ca vrea sa intre’n partid, dar mai mult in ma’ta!

…………………

Acolitii Propagandistului: Sa traiti!

Propagandistul Comunist : Traiti in pastele mamii voastre! Cati ati convins ma pana azi sa intre’n partid? Va spun eu: nici unul! Fiti atenti ca va trimit inapoi, la fabrica!

Acolitii: Oamenii e catari, nu se lasa convinsi…

Propagandistul Comunist: Ce convinsi ma? Trebuia s’o convingi pe ma’ta! Asta trebuia: amenintati’i, speriati’i, numai sa intre’n partid ca va belesc!

Acolitii: Noi am incercat sa’i luam in mod democratic tovarasu’ gogonea.

Propagandistul Comunist: Ce democratic ba, ce democratic? Fiti atenti ca schimb foaia! Care nu vii pana marti cu unu de gat ca’l bag in partid te trimit la fabrica inapoi!

Propagandistul Comunist: Ba da voi chiar nu credeti?

Acolitii (in cor): Credem

Propagandistul Comunist: Credeti bai?

Acolitii: Mda, credem!

Propagandistul Comunist: In CE?

Acolitii:… in Dumnezeu?...

Propagandistul Comunist: Iesiti afara! iesiti afara futu’va dumnezeii mamii voastre!

……………..

Sateanu’: Sunt vesel! Fac parastasul de sase luni la pamantul pe care mi l’au arat comunistii! Macar il beam, stiam o treaba! De baut la toata lumea!

……………

Propagandistul Comunist: Azi vom executa o actiune de culturalizare! Ce executam noi?

Acolitii (in cor): CULTURA!

Propagandistul Comunist: Corect!

(…da… firesc, corect…)

Propagandistul Comunist: Iata inca o dovada, tovarasi, ca partidul gandeste pentru noi!

……………..

…sau alte discutii nepieritoare, nemuritoare, perene… de cuplu:

El :ce?

Ea: nimic.

El: zi!

Ea: nimic.

El: o mangaie, o mai intreaba de altceva, ea raspunde aproape monosilabic… apoi

El: ce e?

Ea: nimic…

Uh… nimic exagerat nici aici…

Si se mai vede ca se poate face film excelent cu oameni de teatru… excelenti!

2 comentarii:

  1. Sa dea naiba, m-ai facut sa vreau sa vad din nou filmul :))

    De data asta din un pic alta perspectiva, ca l-am vazut cam pe nerasuflate, cu dureri diverse :)

    Faine "citatele", mai ai? Hai, mai zice ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos erai cand erai mic......:)

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.