..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 3 iulie 2009

dune - casa atreides


vazut - luat. (dupa ce m'am asigurat ca nu era una citita deja).
facuta din manuscrisele lu' al' batran, putin cam mort.
de catre fi'su si unu' kevin.
are gustul celorlalte... insa nu si substanta. adica muuult mai putine referiri cu adancime, sau descrieri de bucatele ale naturii umane. dar asa, de nostalgie pentru amintirea vremurilor trecute... a fost excelenta. doua zile si jumatate am fost in alta lume.
si ca io ma impiedic de "amanunte" din punctul altora de vedere... asa mi'a naruit o mare parte din placere afland ca harkonenii aveau o ascunzatoare secreta foarte speciala... incat m'am uitat la editura... cu jale.
...iar acu' imi tranziteaza neuronu' ideea ca poate asta este un motiv de saracie a substantei... pseudotraducatoru' cu intelegere limitata... a scris ce a stiut si el... poate ca nu... sa sper ca da?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.