..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 23 iulie 2009

Donez chitara pentru decor


Mda, voila si iexponatu’! De donat pentru decor... ca merita.

In ultimii ani a o acorda era o epopee formidabila. Calusul nu (mai) e fix... (pe principiul orice roman e lutier am purces la o relacuire pe cont propriu... din fericire m’am limitat la partea dorsala). Mai banuiesc si cheitele ca au imbatranit... iar griful are tendinte vizibile de arcuire. Deci nu pentru sunet.

Acum doo veri niste tipi in 2 mai au vrut sa o urce (sa o acordeze mai sus) ca sa putem canta in trei chitari. Dupa ce au vazut ce inseamna a o acorda pe batrana mea cantareata... s’au uitat la mine ca la ozene’. Si firesc, MI’ul a cedat rapid! :D Mmm, si am avut o prietena care terminase conservatorul... a fost ultima care a reusit sa acordeze fenomenal aceasta chitara...

Iar acu' voila de na de vezi si pe cea noua!


7 comentarii:

  1. salut sunt interesat de chitari ma gasesti pe tony17_cool@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. sal, sunt Andrei din Bucuresti, super chitara! daca mai e disponibila, da-mi si mie un semn pe andreire@yahoo.com. Ms anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei! Motocicleta ai, pisica ai, chitara ai....peste esti.....ce ne mai potrivim (sic:p ).
    dar vezi ca pisicile papa pestisorii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ everyone. mai copii, chitara e buna numai pentru decor...

    @ victoria... la naiba, nu stiam ca e asa usoara treaba cu potriveala! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. mai este oare disponibila aceasta chitara?!

    RăspundețiȘtergere
  6. daca da,pls da-mi un semn: garagau_denisa11h@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. am uitat sa anunt. chitara a fost data.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.