..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 24 aprilie 2008

de cand m-am tuns

De cand m-am tuns.

Lumea a inceput sa mi se adreseze mult mai des cu domnule.

Femeile au inceput sa imi zambeasca mai... puternic. Cel putin cateva colege de serviciu imi dau senzatia ca vor izbucni in ras dintr-un moment in altul – am sa le intreb intr-o zi care este partea atat de amuzanta.

Sunt luat in serios de cei cu care vorbesc. Fara sa mai fie nevoie sa le demonstrez ca atunci cand deschid gura, cel mai ades stiu ce spun.

Mi s-a spus ca ma imbatraneste. Ca ma intinereste. Ca: "te-ai hotarat sa arati a om, dihanie?!". Ca imi sta bine. Mai bine. Si sa pastrez acelasi stil de tunsoare. (asta ar fi cam greu dupa cat l-am certat pe frizer). Sunt intrebat de ce. Sunt dezamagiri. Amenintari - ca nu voi mai fi primit pana cand imi creste parul la loc.

...si lumea imi spune mai des domnule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.