..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog)delegatia... sa traiasca

Entry for October 07, 2006

delegatie la Brasov... 4 zile de munca titanica. de la 7-8 dimineata pana la 11-12... noaptea. uneori 1-2.

si totusi...

la miezul noptii nimeni nu vroia sa doarma pentru a se trezi a doua zi devreme numai pe jumate' obosit...

restaurante, bautura, femei, masini, curse... si un hohot de ras continuu... la oboseala totul tinde sa devina hilar...

...o colega avea o pata si ea... vroia un mulatru... nu negru!, mulatru... haha. i-am cautat, dar n-a avut noroc... :)

...io am avut alta pata... la 3 noaptea sa-mi umple piscina... sa inot. doar nu dadeam degeaba 300 de mii pe un redbull, nu? si consumatie de 1 milion "fetei" de langa mine... dar oboseala ma impiedica sa ma ridic de pe scaun... am continuat sa ma uit la ce se-ntampla la bara... cu real dezinteres... hoho.

fiecare a doua zi iar cautari de solutii, oameni care-si cereau dreptul lor cu incrancenari bovine... in sedinte in care ei erau 20 si noi 3... din 6. am fost ala rau. care ii punea la respect pe cei care sareau calul cu argumentari falacioase, cu atitudini in care nesimtirea domnea, cu 'stouri... ne-am "iubit" din prima clipa! hihihi.

mai vreau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.