..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog) am umblat

Entry for September 08, 2006

na c-am fost si in bamboo!

fitzele palesc in fatza altor fitze si nu se mai simt bine decat cei care ignora aspectul... fii no 1 sau ignora....

na c-am fost si la brasov in delegatie. ceva mai obositor ca asta rar... rareori m-am imbatat destul de tare incat sa nu mai pot pronunta corect cuvintele. dar acum de oboseala rar nimeream un cuvant corect. Image

dupa atatea umblari camera mea arata dezastruos... chiar nu se poate ingriji singura de aspectul ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.