..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog) un mail, vorbe in vant. paste.

Entry for April 08, 2007

paste... sarbatoare religioasa.

azi, intamplator, in cada, mi-am adus aminte o vorba a ta din metrou. "bine ca ai renuntat la filosofie!" ai spus-o de parca as fi scapat de o boala grea si urata.

de fapt... de filosofie am scapat de pe la 17-18 ani (maxim) cand descoperisem incapacitatea logicii. (mai tarziu am gasit in eliade/solilocvii argumentarea simpla si frumoasa a acestui fapt).

dar nu asta vroiam sa-ti spun. ci ca in realitate nu "am scapat" de filosofie. ci de religie. de credinte. de convingeri. de cautari. incepand din acea toamna. dupa acea vara.

am devenit si eu un individ cretin da' fericit - ca atatia altii...

ps. nu stiu daca mai folosesti aceasta adresa de mail. oricum nu mai conteaza.

evident... n-o mai foloseste! (totdeauna am simtit-o atat de bine pe fata asta...)

dar uite-asa apare o intrebare: adica nu era adresa facuta pentru toti "cei neoficiali" ci doar pentru mine?!? again... does not matter anymore...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.