..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog) facultate, huh...

Entry for April 23, 2007

duminica. facultate. curs.

supriza emisiunii. cafe deko.

tipul avea exact comportamentul meu de agatat. si modul "meu" de a strecura calm si pe nesimtite aluzii la cat de destept sunt si pe ce mahari i-am ajutat, i-am consiliat... ce vitejii am facut... wow ce capabil sunt! (apropo, steaua reprezinta in alchimie omul perfect )

asa ca am avut 4 ore in care tipul (ok, arata mai bine decat mine) a lesinat cam juma' din populatia feminina a salii (nu prea numeroasa si nu prea inteligenta de altfel) povestind mai mult despre aspecte personale ale vietii sale decat despre materie. patru ore in care tipul s-a folosit de pretextul cursului pentru a-si desfasura calitatile. si a facut-o cu destula abilitate - incat doar cativa din audienta sa simta acest lucru (un tip a simtit nevoia la un moment dat sa trimita un brat imprejurul tipei de langa el pentru a-si "proteja teritoriul" - inutil of cource ).

partea tare a fost la final. m-a intrebat daca mi-a placut cursul. taman pe mine . am trecut peste amintirea opiniilor sale fragile referitoare la religie, biserica, principii si cateva "judecati de valoare" si i-am spus doar "nu".

dom'le... a fost contrariat. vroia neaparat sa ma satisfaca !

a intrebat pe cele cateva care mai ramasesera sa zambeasca pe langa el daca a fost ok cursul... firesc, au ciripit vesele ca "wow! " (petre roman te iubim...) a fost necesar sa-i spun ca a fost fun (nu i-am spus insa ca prea simple glumele)... dar nu si util... (pentru el poate... da' pentru mine... nope!)

am schimbat cateva cuvinte... ah ce minte rigida. cand am avut nevoie de un termen din matematica (si i-am spus ca am o baza matematica) a crezut ca sunt caroiat in gandire si caut formule... atunci ca sa-i alterez falsa imagine i-am spus ca matematica duce la poezie... l-am dezumflat oleaca... - ii vorbeam de lucruri pe care el le stia doar teoretic.... din auzite... deh, ghinion de nesansa!

oricum... tipul e "profesorul" care a avut cel mai mare impact asupra comportamentului meu. ca anul trecut am mai avut un curs cu el. si la fiecare 5 cuvinte auzeai "supertare frate". asa ca timp de o saptamana l-am parodiat, "supertare frate" devenind expresia cea mai folosita... inutil sa mai spun ca pana atunci nu exista in lexicul meu...

ps. ma gandesc acu' ce tare ar fi sa fiu eu profesor, tare mandru de multele mele calitati si cunostinte... si unu' din sala sa-mi arate ca e capabil sa ma toace... fara vre-un efort. (deh, viata-i naspa uneori, nu stii niciodata cui vorbesti )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.