..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog) hanca o revua

Entry for August 13, 2006

fost la placebo.

mai show decat depeche. dar nu cat vama veche.

mai muzica decat vama veche. dar nu cat depeche. (aici poate lipsesc si atasamentele emotionale - chestie de generatie :) ). greu de comparat cu lacrimosa.

si mi-e dor de sunetul de pe vremuri. cand iti spargea pieptul, iar neuronii erau cei care vibrau, ca timpanu' era off de la primele acorduri. si urechea-ti era "plina". acum este fidelitate, dar sunetul nu mai e cald, rotund. am auzit ca pentru asta trebuia sa ma duc la fatboy slim...

amuzamentul concertului: o gramada de tipe urland dupa un gay... sau n-am inteles eu bine... :)

incepea pe la 7... ma asteptam sa se termine pe la 9... chiar atunci a inceput! ... la 9.

tiganii incercau sa dea bilete cu 2 bulioane!

si am reusit sa iau totusi cu 0.75 (de bulioane). noroc crunt! intr-o gramada de 7-8 insi care sarisera pe posesoarea unui bilet, cu inca vreo doua grupuri in apropiere "flamande", cu reteaua de mafioti care cumparau tot ce era disponibil pentru a le revinde, io'te ca reusesc sa-l cumpar de la respectiva tanti de-a dreptul civilizat. in liniste, parca eram la casa de bilete... si ceilalti se uitau la mine. asta e misterul zilei: de ce m-au lasat sa-l cumpar atat de relaxat?

am avut convingerea ca profu' de retorica se indreapta spre mine sa ma salute. cu o miscare brusca, s-a razgandit. poate si-a adus aminte de unde ne stim... :)

organizarea intrarii - cea mai penibila posibila. n-am mai vazut nimic in halul asta! chiar daca compar cu cozile la carne de pe vremea lu' ceasca...!

muzica te prindea... de ce nu renoveaza astia arenele romane?... unei tipe ii dadusera lacrimile... daca eram cu gasca de la depeche ar fi fost "supertare frate". cel mai tare.

au zis ca mai vin.

oh, p.s. la un moment dat, dintr-un instinct necunoscut, am pus mana pe un reflector care statea langa mine prea linistit si prea argintiu. firesc, m-am fript!... deci era un instinct maso'...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.