..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog) dupa concediu, in ceata

Entry for December 06, 2006

concediu... nu e bun. cauzeaza. la lingurica. ma obisnuisem sa ma culc la doua... sa ma trezesc la 11... naspa azi.

si mi-am ratacit toate alea. cine a vazut cablul meu usb pentru telefon, aducatorului ofer recompensa. ca sub pat nu-l gasesc. si in alta parte nu stiu unde ar putea fi.

iar pe magheru faci popasuri vegetative intre semafoare... chiar si la zece si zece - seara. deh, si-a luat astia masini!

iar bucurestiul imi place cum arata in ceata. sau imi place ceata in sine? ba cred ca ceata in bucuresti noaptea imi place. da luminilor noptii efecte superbe.

am 3000 de km. pe bord. am facut poza, dar n-am cablu s-o transfer in computador. alta data

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.