..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog) o revua

Entry for August 01, 2006 - o revua

-memoriile unui snob nesnob-

cap. x

"revua" este (daca nu v-ati dat seama) singularul de la revue. il las pe colegul meu Pruteanu George sa-si bata capul cu minutiozitatile etimologice. ca am vazut din ce in ce mai multe d'astea prin reviste. cine se trezeste sa-si dea cu parerea despre nush'ce'loc... pac!... scrie o revua.

pai saptamana trecuta am ajuns, in sfarsit, la "La Mama". cea din romana, din spate de la eva. amenajarea ok, oamenii ok, ma pregateam de o seara "supertare frate". numai ca a venit papica. ce sa ia si omu' anului 2006...? pai salata bucatarului frate! aia la moda, cu de toate, si pentru ca e a bucatarului trebuia sa fie the best! ..... AMARA FRATEEE! adica mi-a stricat seara - chiar imi era foame... la masa pareri impartite: ca mai pune niste otet, cu piper, ca pune d'aia, ca ailalta, hai ca nu se mai simte... BA! dau 100.000 pe o salata pe care n-o pot manca si trebuie sa mi-o dreg singur??? amara e din cauza ca e salata batrana. adica cei care se ocupa de aprovizionare fac o treaba de mantuiala, bucatarul face o treaba de mantuiala fiindca nu gusta ceea ce face (sau nu-i pasa ca da mancare proasta), ospatarului ii tremurau mainile rau de tot (noi am zis ca o fi prima lui zi, da' mai sti?). si ce mai era pe langa amareala aia? pai niste bucatele de pui smuls... fade frate! fara sare, fara nici un Dumnezeu! si altceva? doua-trei mizilicuri (ca am cautat prin verdeata aia orice era comestibil...)

parerile finale? cine-s oamenii care apreciaza acel tip de macarica din acel local? dintre cunoscutii mei sunt cei care nu au termen de comparatie cu restaurante de bun-simt, fiindca ei cand era mici, mama si tata lor nu i-a dus la restorante sa vaza si ei lumea, asa ca acum cand au deschis ochii n-are cu ce compara, si ei crede ca e bun asa cum gaseste! mai fratilor, aia nu e mancare de mancat, va spun eu, ca am facut armata si acolo am mancat tot! ... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.