..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog) saptamana de stress

Entry for April 28, 2007

stresat, încordat, tensionat. toată săptămâna.

nu-mi mai place asta, nu-mi mai place aia, nu-mi convine cum îmi stă claia de păr, nu mă pot apuca de învăţat, ea nu apare. mă trezesc implicat în certuri de anvergură - culmea! fără să le provoc eu...

ieri am pus al doilea elastic la pleată. mare realizare.

alaltăieri m-am certat cu vreo 4-5 cretini (firesc că's cretini, doar m-am certat cu ei...) care insistau să aştepte autobuzul pe carosabil unde aveam nevoie să parchez... şi unde parchez în fiecare dimineaţă pentru 5-10 minute... o puştoaică ameţită de faptul că e drăguţă şi obişnuită ca lumea să-i dea întâietate apriori, doar din acest motiv. o maică'sa cu prostia stridentă, si inca alta surată a maică'sii (ca specie)... şi un cavaler care să o protejeze pe puştoaică (na că frumuseţea ei funcţiona). care cavaler văzându-mă mai firav decât el ca aspect a crezut că îşi poate permite să îmi pună o mână'n piept ca să mă oprească... da... a avut o mare surpriză tipu'. n'a fost nevoie decat să-i răsucesc mâna şi să mă uit atent în ochii lui, puţin întrebător... dacă are chef de mai mult... a început subit să contemple cerul...

rasalaltăieri m-am certat cu un tirist. care el de pe contrasens avea pretenţia să mă dau eu la o parte...! schimburi de "rugăminţi" mai mult sau mai puţin cordiale, oprit motorul, colegul lui dat jos din cabină, eu dat jos din maşină, colegul lui urcat la loc în cabină. el lătra ca un câine "din curte". nervos (nimic nou) dau telefon - chem un echipaj. de poliţie. după 10-15 minute a început să facă manevre pentru a intra pe sensul lui...

ieri şefu ne dă materiale de studiu... pentru vacanţă. made by cisco. şi ne anunţă că ne va da şi testele aferente. eu îmi luam concediu pentru sesiune facultate... FUCK! m-am uitat (am citit) primul capitol... multe informaţii - INUTILEEE!

camera a'nceput să mi se lărgească... să acapareze spaţiul din maşină. până ieri aveam aruncate o gramadă de prostii în portbagaj, prostii pe care le tratam cu "ignore". ieri am făcut curat în spaţiul respectiv. şi toate mărunţişurile pe care nu ştiu unde să le pun s-au mutat pe bancheta din spate. arată deplorabil.

ieri m-am întâlnit cu despina. flori in brate - ziua ei. la mulţi ani... a fost o fată super. şi o mai fi, dar pentru altcineva. ne-am înţeles excelent. aveam mereu intenţii comune. chiar şi când a fost vorba de despărţire.

e superb afară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.